fredag 26 november 2010

Idol-reflektioner.

Idol 2010. Jag har jobbat, och därmed inte sett programmet. Blev dock ganska besviken nyss, när jag kom hem och via Aftonbladet fick veta att Linnea är utröstad. Hon var i mina ögon den enda värdiga vinnaren, faktiskt!



Jay är bra, men åkte för ett par veckor sedan (om någon nu missat det) dit i en narkotikakontroll. Oacceptabelt. Dessutom är han frontfigur i ett hyfsat väletablerat band. Oacceptabelt.

Minnah är bra hon också. Men att få en andra chans, tack vare att Alice hoppade av, känns inte helt okej. Faktiskt. Hon var ju utröstad redan!

Olle var bra. På första audition. Sedan har han varit rätt medelmåttig. Han är mysig att höra på, men han är inte wow-bra. Även om han är wow-het att titta på.

Sådär! Mina åsikter så här på kvällskvisten, varsågoda! På söndag ska jag se reprisen, och hoppas på att Olle inte dödade två av mina absoluta favoritlåtar.

2 kommentarer:

  1. Åkte Linnea?! Fy! Jag tyckte verkligen om henne... Känns som att det redan är så uppgjort, Jay kommer ju vinna... Tråkigt!

    Guuuud vad snyggt OPI-lacket är förresten! Looove Tradera :D

    SvaraRadera
  2. Glömde skriva att tranbär kommit in :) Samman med någon annan julig doft... Jolly Orange kanske den hette?
    Luktade gott båda två! :D

    SvaraRadera